Ai grijă de banii tăi în cel mai simplu mod posibil: cu monet, aplicația de mobile banking de la Credit Europe Bank
Modul în care îți gestionezi banii este mai sigur, mai intuitiv și mai eficient!
Curs valutar
Simbol | BNR | Cumpărare | Vânzare |
---|---|---|---|
EUR | 4,9769 | 4,9000 | 5,0500 |
USD | 4,7110 | 4,6200 | 4,7700 |
GBP | 5,9529 | 5,8800 | 6,0600 |
CHF | 5,3354 | 5,2500 | 5,3800 |
SEK | 0,4295 | 0,3970 | 0,4510 |
100 JPY | 3,0639 | 2,9700 | 3,1300 |
* Cursuri valutare cont curent
Află mai multePersoană fizică | O lună* | 3 luni |
---|---|---|
EUR | 0,60% | 1,00% |
RON | 5,75% | 6,75% |
Index | Ultima actualizare | Rată |
---|---|---|
EURIBOR 12 LUNI | 20.11.2024 | 2.44800% |
EURIBOR 6 LUNI | 20.11.2024 | 2.74300% |
IRCC | 01.10.2024 | 5.99000% |
ROBOR 3 LUNI | 20.11.2024 | 5.59000% |
ROBOR 6 LUNI | 20.11.2024 | 5.63000% |
SARON 1MC+M1 | 20.11.2024 | 0.89460% |
SARON 3MC+M3 | 20.11.2024 | 0.05980% |
SARON 3MC+M6 | 20.11.2024 | 0.13080% |
De ce să instalezi aplicația de mobile banking monet?
Extra avantaje
- +3 RATE pentru cumpărăturile tale prin CardAvantaj*;
- 0 comision pentru transferurile interbancare efectuate prin intermediul aplicației monet, indiferent de suma sau de moneda tranzacției**;
- +0,5% extra dobândă față de dobânda standard pentru depozitele constituite prin intermediul aplicației monet, indiferent de suma sau de moneda depozitului**;
-
Până la 5,75% pe an pentru depozitele în LEI
-
Până la 2.25% pe an pentru depozitele în EURO
-
Până la 3.25% pe an pentru depozitele în USD
-
- 3,5% dobândă pentru conturile de economii în Lei indiferent de soldul contului**.
Îți gestionezi conturile mai rapid
- Poți vizualiza soldurile conturilor tale deschise la Credit Europe Bank în interfața aplicației;
- Îți poți deschide noi conturi curente și de economii mai simplu și mai rapid ca niciodată;
- Poți rula extrase pentru conturile tale deschise la Credit Europe Bank;
- Ai acces la extrasele de cont lunare aferente cardurilor tale de debit și de credit, direct din aplicație.
Ești mereu la curent cu situatia cardurilor de debit / credit
- Îți poți verifica rapid și în timp real limita de credit și bonusul disponibil (dacă e cazul) pentru cardurile tale de credit;
- Poți consulta tranzacțiile efectuate de la emiterea ultimului extras de cont, tranzacțiile în curs de decontare, precum și canalul prin care acestea au fost efectuate (ex. POS, e-commerce, cont card etc.);
- În cazul cardurilor de credit, poți vizualiza la orice oră numărul și valoarea ratelor viitoare aferente cumpărăturilor efectuate;
- Ai acces oricând la extrasele de cont lunare aferente cardurilor tale de credit / debit;
- Poți activa sau dezactiva, direct din aplicație, opțiunea de a utiliza cardul de credit / debit pentru tranzacții on-line (valabil doar pentru persoane fizice);
- Poți achita suma lunară de plată pentru cardul de credit prin transfer din contul tău curent și poți alege dintre opțiunile presetate pentru plata sumei minime obligatorii, a sumei totale pentru luna în curs (neincluzând ratele viitoare) sau a altei sume selectate de tine.
Te bucuri de plăți, transferuri și schimb valutar la costuri preferențiale
- Faci transferuri rapide, atât în lei, cât și în valută, între conturile proprii;
- Efectuezi plăți în lei către beneficiari cu conturi în lei deschise la bănci în țară, și către Trezoreria Statului;
- Plătești utilitățile simplu și ușor cu ajutorul opțiunii dedicate din aplicație;
- Creezi și salvezi șabloane pentru aceleași tipuri de ordin de plată;
- Poți efectua operațiuni de schimb valutar cu sumele deținute în conturile tale, poți consulta cursul valutar practicat de bancă pentru valutele în care se poate tranzacționa, precum și istoricul operațiunilor de schimb valutar efectuate pe conturi.
* Oferta este valabilă până la data de 31.12.2024, pentru tranzacțiile de minimum 1.000 Lei, efectuate atât la magazinele partenere, cât și în afara acestora. Banca va adăuga automat 3 rate suplimentare pentru tranzacțiile efectuate în rate, iar tranzacțiile care nu sunt efectuate în rate vor fi împărțite automat în 3 rate. Beneficiul va fi acordat începând cu urmatoarea zi lucrătoare după data în care clientul a realizat cu succes autentificarea în aplicația de mobile banking monet. Pentru detalii suplimentare consulta Regulamentul campaniei.
** Ofertele pentru transferurile efectuate, depozitele constituite și conturile de economii sunt valabile până la data de 31.12.2024.
Principalele operațiuni pe care le poți efectua
-
Plăți
-
Plăți în lei: se pot efectua plăți către beneficiari alți clienți ai băncii, cât și către clienții oricărei alte bănci precum și către trezoreriile statului;
-
Plăți în valută: se pot efectua plăți valutare atât către alți clienți ai băncii, cât și către clienții oricărei alte bănci, fie din țară, fie din străinătate;
-
Plăți programate: se pot seta ordine de plată care se vor realiza la un interval de timp stabilit de client;
-
Modele plăți: se pot seta șabloane pentru același tip de ordin de plată. De pildă, atunci când se efectuează plăți lunare către un furnizor, se pot salva într-un șablon informațiile care nu se vor schimba de la o plată la alta. Atunci când se dorește efectuarea unei plăți noi se selectează modelul salvat și se completează doar restul informațiilor;
-
Transferuri între conturile proprii;
-
Schimb valutar: clientul poate efectua operațiuni de schimb valutar pe sumele deținute în conturile sale.
-
- Depozite
-
Carduri de Credit
- Informații disponibile: se pot consulta în timp real soldul disponibil și bonusul disponibil al cardului de credit;
- Informații tranzacții: se pot consulta tranzacțiile efectuate de la emiterea ultimului extras de cont, tranzacțiile în curs de decontare, precum și canalul prin care acestea au fost efectuate (ex. POS, e-commerce, cont card, etc.);
- Informații rate: se pot vizualiza numărul și valoarea ratelor viitoare aferente cumpărăturilor efectuate prin CardAvantaj;
- Extrase de cont: se pot accesa extrasele de cont lunare ale cardului de credit;
- Tranzacții e-commerce: se poate activa sau dezactiva permisiunea de a folosi cardul de credit pentru tranzacții de tip e-commerce;
- Rambursare card de credit: aplicația oferă opțiuni presetate pentru plata sumei minime obligatorii, a sumei totale pentru luna în curs (fără rate viitoare) sau a altei sume aleasă de către client.
-
Conturi
Prin intermediul aplicației monet pot fi efectuate următoarele operațiuni:
- Consultare conturi, solduri și informații referitoare la produsele deținute la Bancă;
- Deschidere conturi curente / de economii;
- Generare istoric tranzacții pentru conturile curente deținute;
- Consultare extras de cont pentru conturile deținute la Bancă.
- Suport / Asistență
Recomandări de securitate pentru accesarea în siguranță a aplicației monet
Smartphone-urile au ajuns de neînlocuit! Le folosim deja pentru diverse activități, nu doar pentru efectuarea de apeluri. Aproape toată munca se face acum folosind smartphone-uri. Acum aproape totul se întâmplă cu ajutorul unui smartphone: operațiuni bancare, cumpărături online, poștă electronică, navigare pe internet, etc. Cei mai mulți dintre noi păstrăm o mare parte dintre datele importante sau personale pe telefonul mobil.
Datorită creșterii numărului de aplicații descărcate, partajate sau instalate, aceste smartphone-uri devin din ce în ce mai vulnerabile la diferite tipuri de malware.
În scopul prevenirii utilizării neautorizate a aplicației monet, îți recomandăm să implementezi măsurile de securitate de mai jos:
- Păstrează în siguranță elementele de securitate, scop în care va lua toate măsurile de precauție necesare pentru păstrarea confidențialității și securității acestora, pentru prevenirea fraudei și/sau a utilizării lor neautorizate / necorespunzătoare;
- Solicită blocarea accesului în aplicația monet (dacă suspectezi vreun risc legat de securitate) apelând Banca la +40750.202.000, disponibil 24h pe zi / 7 zile pe săptămână;
Respectă cel puțin următoarele standardele de securitate / bune practici privind securitatea dispozitivelor mobile:
- Descarcă monet doar din magazinele oficiale App Store și Google Play Store și foloseste pe telefon doar versiunile oficiale;
- Accesează aplicația monet numai de pe dispozitive mobile fără modificări ce pot afecta securitatea dispozitivului (de exemplu aplicația monet NU poate fi instalată pe dispozitive pe care s-a instalat un software care să permită eliminarea restricțiilor de securitate implicite ale dispozitivului);
- Nu înregistra, respectiv nu permite înregistrarea în dispozitivul utilizat (tabletă și / sau smartphone) a amprentei digitale a unei terțe persoane, atunci când ai optat pentru accesarea Serviciului și autorizarea operațiunilor prin intermediul amprentei digitale, sau după caz a recunoașterii faciale;
- Nu comunica nimănui metoda de deblocare a telefonului sau / ori codul de access;
- Schimbă periodic codul de access;
- Instalează un software Antivirus pentru a scana aplicațiile instalate pe dispozitivul mobil;
- Realizează toate actualizările solicitate atât pentru sistemul de operare, cât și pentru aplicații;
- Actualizează imediat aplicația monet atunci când sunt disponibile versiuni noi in Google Play (pentru Android) sau în Apple Store (pentru iOS), deoarece noile versiuni aduc îmbunătățiri și pot remedia erori sau vulnerabilități;
- Nu lăsa smartphone-ul nesupravegheat atunci când ești autentificat și asigură-te că ecranul acestuia nu este vizibil persoanelor neautorizate atunci când desfășori operațiuni confidențiale;
- Fii atent la deschiderea link-urilor pe care le primește prin SMS-uri sau e-mail-uri;
- Întotdeauna verifică permisiunile aplicațiilor pe care le descarci;
- Blochează conectarea automata la wi-fi și Bluetooth.
Pentru a spori prevenirea fraudelor online și pentru a reduce numărul plăților nedatorate generate de introducerea greșită a contului IBAN al beneficiarului plății, acum poți să folosești Serviciul Afișare Nume Beneficiar. Acesta te ajută ca, în cazul plăților interbancare în lei, să verifici identitatea titularului contului IBAN atunci cand intenționezi să efectuezi o plată prin Internet sau Mobile Banking, către conturi deschise la o instituție bancara din România care a aderat, de asemenea, la SANB. Serviciul este funcțional și pentru plătile intrabancare în lei. Astfel, la introducerea codului IBAN în ecranul de plăți în lei, se vor afișa trunchiat datele beneficiarului plății, respectiv prenumele și inițiala numelui persoanei fizice sau o parte din denumirea persoanei juridice. Dacă observi discrepanțe între informațiile afișate de Banca și cele pe care le deții, poți decide să nu autorizezi plata.
Verifică aici lista băncilor participante.