- Home
- Despre noi
Despre noi
Curs valutar
Simbol | BNR | Cumpărare | Vânzare |
---|---|---|---|
EUR | 4,9769 | 4,9000 | 5,0500 |
USD | 4,7110 | 4,6200 | 4,7700 |
GBP | 5,9529 | 5,8800 | 6,0600 |
CHF | 5,3354 | 5,2500 | 5,3800 |
SEK | 0,4295 | 0,3970 | 0,4510 |
100 JPY | 3,0639 | 2,9700 | 3,1300 |
* Cursuri valutare cont curent
Află mai multePersoană fizică | O lună* | 3 luni |
---|---|---|
EUR | 0,60% | 1,00% |
RON | 5,75% | 6,75% |
Index | Ultima actualizare | Rată |
---|---|---|
EURIBOR 12 LUNI | 20.11.2024 | 2.44800% |
EURIBOR 6 LUNI | 20.11.2024 | 2.74300% |
IRCC | 01.10.2024 | 5.99000% |
ROBOR 3 LUNI | 20.11.2024 | 5.59000% |
ROBOR 6 LUNI | 20.11.2024 | 5.63000% |
SARON 1MC+M1 | 20.11.2024 | 0.89460% |
SARON 3MC+M3 | 20.11.2024 | 0.05980% |
SARON 3MC+M6 | 20.11.2024 | 0.13080% |
Despre Credit Europe Bank (România) S.A.
Suntem prezenţi pe piaţa financiar bancară încă din anul 1993, sub titulatura Banca de Credit Industrial şi Comercial. În 2000 ne numeam Finansbank, ca mai apoi, în 2007, să devenim Credit Europe Bank. În România asigurăm o gamă largă de produse şi servicii pentru aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii și le suntem alături prin intermediul unei reţele alcătuite din 15 sucursale și puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: 41 de ATM-uri, peste 9500 de POS-uri, servicii de Internet Banking şi Mobile Banking, servicii alternative de plată precum Apple Pay și Google Pay.*
Am crescut, ne-am dezvoltat şi indiferent de numele nostru am avut o singură misiune: să oferim cele mai potrivite produse şi servicii bancare, cât mai adaptate nevoilor clienților noștri. Fie că a fost vorba de IMM-uri, de mari companii sau de clienţi persoane fizice, am pus în sprijinul acestui obiectiv noi modele de banking, tehnologii în premieră precum şi dorinţa de a fi de ajutor, de a rămâne aproape de clienții noștri şi de afacerile lor.
Ca parte a grupului financiar olandez Credit Europe NV dorim să punem la dispoziţie experienţă, competenţă si inovaţie - pentru că adevărata recunoaştere a valorii produselor şi serviciilor pe care le oferim este dată de cei care le utilizează.
O recunoaştere de care se bucură din plin şi CardAvantaj, un nume cu o semnificație specială pentru noi. În urmă cu 19 ani acest brand aducea, pentru prima dată în România, un instrument de plată în rate cu zero dobândă, uşor de înţeles, uşor de utilizat. De la introducerea sa pe piaţă, CardAvantaj şi-a făcut peste 300.000 de prieteni, clienţi care l-au utilizat cu folos, găsind cele mai potrivite soluţii în cadrul unei reţele proprii de câteva mii de comercianţi - cea mai dezvoltată din România. În tot acest timp CardAvantaj s-a străduit să fie la înălţimea dorinţelor lor, venind tot timpul cu funcţii şi beneficii inovatoare.
*pentru anul încheiat 31 decembrie 2023
Din decembrie 2016 capitalul social al băncii este de 557.609.960,60 RON și are în prezent următoarea structură a acționariatului:
Acţionari | Acţiuni(%) |
---|---|
Total | 100.00% |
CREDIT EUROPE BANK N.V. | 99,36893% |
Alţii | 0,63107% |
Conducerea Credit Europe Bank (România) S.A.
- Yakup Cil - Preşedinte Executiv
- Alin-Iulian Alupei - Vicepreședinte
- Ion Popovici - Vicepreședinte
- Raluca-Elena Galchiș - Vicepreședinte
- Antar Turgay - Vicepreședinte
Viziune, Misiune, Valori
-
Viziune
Global
Să fim o bancă ce pune accent pe adaptare, diversitate și înclinație către oameni, care își face clienții să se simtă activi.
Retail
Să fim un partener preferat de servicii bancare mobile pe piețele interne, oferind produse fiabile și servicii financiare convenabile clienților noștri.
Finanțarea comerțului
Să sprijinim corporațiile mijlocii și companiile comerciale de mărfuri pe piețele dezvoltate și emergente selectate pentru a le face să se simtă stăpâne pe situație.
-
Misiune
Să oferim servicii financiare care creează valoare pentru clienții nostri.
-
Valori fundamentale
Diversitate
Promovăm diversitatea ca unul dintre aspectele de bază ale culturii noastre corporative. Experiența noastră diversificată și prezența în diferite regiuni ne permit să avem o viziune de ansamblu din multiple perspective.
Expertiză
Suntem experți în anumite piețe și produse selectate. Datorită expertizei noastre oferim soluții personalizate pentru a servi nevoilor clienților noștri.
Dinamism
Cu pasiunea și energia noastră, suntem agili în a răspunde provocărilor și schimbărilor. Atitudinea noastră de ”o putem face” ne permite să ne concentrăm pe furnizarea de soluții și pe îndeplinirea așteptărilor partenerilor noștri.
-
Valori de bază
Orientarea către client
Succesul clienților este și succesul nostru. Toate deciziile au astfel în vedere necesitățile acestora.
Lucrând împreună, CEB oferă clienților produse și servicii inovatoare, adaptate și eficiente, sprijinindu-i în îndeplinirea obiectivelor.Integritate
Integritatea este principiul pe care se bazează toate activitatea CEB, nefiind doar un concept teoretic.
Integritatea definește obligația de a oferi încredere și siguranță, printr-o conduită etică bazată pe respectarea legilor, normelor și procedurilor și prin grija menținerii și promovării celor mai înalte standarde de profesionalism, atât în cadrul comunității cât și la locul de muncă.Profesionalism
Profesionalismul presupune, în viziunea CEB, asumarea angajamentului pentru o dezvoltare continuă.
Profesionalismul include și stimulează calitățile, expertiza, diversitatea și cunoștințele necesare ca angajații să își îndeplinească sarcinile cu competență și integritate. CEB își atinge obiectivele și printr-un puternic spirit de echipă.Transparență
CEB este angajată să ofere produse într-un mod cât mai transparent. Mai mult decât atât, transparența este un element esențial al bunelor practici în afaceri, din cadrul standardelor financiare sau al procesului decizional la nivelul conducerii.
Furnizarea informațiilor clare demonstrează tuturor părților interesate seriozitatea și legitimitatea practicilor CEB, astfel contribuind la scăderea riscurilor percepute.
CSR
Responsabilitate socială înseamnă, în termeni cât se poate de simpli, să îți dorești să influențezi în bine dezvoltarea societății din care faci parte.
Implicarea poate fi atât la nivel personal cât și la nivel de companie - și atunci vorbim despre resposabilitate corporatistă (CSR - Corporate Social Responsibility). Paleta activităților de acest fel este una foarte diversă și poate însuma contribuții atât în interiorul cât în exteriorul companiei, pe direcții cum ar fi dezvoltarea comunităților locale, protecția mediului, susținerea unor cauze sociale sau respectarea drepturilor omului, etc.
Proiectele de CSR inițiate de CEB își propun, înainte de toate, să determine schimbări concrete și semnificative, realizate cu precădere prin implicarea membrilor organizației noastre - proiecte prin care ne dorim să schimbăm lumea - desigur, puțin câte puțin.