monet, aplicatia de mobile banking pentru clientii corporate
monet este aplicatia de mobile banking, cu activare gratuita pentru persoanele juridice, care te ajută să ai grijă de afacerea ta, simplu, rapid si sigur.
Curs valutar
Simbol | BNR | Cumpărare | Vânzare |
---|---|---|---|
EUR | 4,9769 | 4,9000 | 5,0500 |
USD | 4,7110 | 4,6200 | 4,7700 |
GBP | 5,9529 | 5,8800 | 6,0600 |
CHF | 5,3354 | 5,2500 | 5,3800 |
SEK | 0,4295 | 0,3970 | 0,4510 |
100 JPY | 3,0639 | 2,9700 | 3,1300 |
* Cursuri valutare cont curent
Află mai multePersoană fizică | O lună* | 3 luni |
---|---|---|
EUR | 0,60% | 1,00% |
RON | 5,75% | 6,75% |
Index | Ultima actualizare | Rată |
---|---|---|
EURIBOR 12 LUNI | 20.11.2024 | 2.44800% |
EURIBOR 6 LUNI | 20.11.2024 | 2.74300% |
IRCC | 01.10.2024 | 5.99000% |
ROBOR 3 LUNI | 20.11.2024 | 5.59000% |
ROBOR 6 LUNI | 20.11.2024 | 5.63000% |
SARON 1MC+M1 | 20.11.2024 | 0.89460% |
SARON 3MC+M3 | 20.11.2024 | 0.05980% |
SARON 3MC+M6 | 20.11.2024 | 0.13080% |
De ce să instalezi aplicația de mobile banking monet?
Gestionare rapida a conturilor
monet este aplicatia de mobile banking, cu activare gratuita pentru persoanele juridice, care te ajută să ai grijă de afacerea ta, simplu, rapid si sigur.
Pentru contractarea serviciului monet este necesar sa faceti o vizita in orice sucursala pentru semnarea documentatiei contractuale.
- Poți vizualiza soldurile conturilor tale deschise la Credit Europe Bank în interfața aplicației;
- Poți rula extrase pentru conturile tale deschise la Credit Europe Bank;
- Ai acces la extrasele de cont lunare aferente cardurilor tale de debit, direct din aplicație.
Te bucuri de plăți, transferuri și schimb valutar
- Faci transferuri rapide, atât în lei, cât și în valută, între conturile proprii;
- Efectuezi plăți in lei sau valuta catre beneficiari cu conturi în lei deschise la bănci atat in țară cat si in afara tarii;
- Creezi și salvezi șabloane pentru aceleași tipuri de ordin de plată;
- Poți efectua operațiuni de schimb valutar cu sumele deținute în conturile tale, poți consulta cursul valutar practicat de bancă pentru valutele în care se poate tranzacționa, precum și istoricul operațiunilor de schimb valutar efectuate pe conturi.
Principalele operațiuni pe care le poți efectua
-
Plăți
- Plăți în lei: se pot efectua plăți către beneficiari alți clienți ai băncii, cât și către clienții oricărei alte bănci precum și către trezoreriile statului;
- Plăți în valută: se pot efectua plăți valutare atât către alți clienți ai băncii, cât și către clienții oricărei alte bănci, fie din țară, fie din străinătate;
- Plăți programate: se pot seta ordine de plată care se vor realiza la un interval de timp stabilit de client;
- Modele plăți: se pot seta șabloane pentru același tip de ordin de plată. De pildă, atunci când se efectuează plăți lunare către un furnizor, se pot salva într-un șablon informațiile care nu se vor schimba de la o plată la alta. Atunci când se dorește efectuarea unei plăți noi se selectează modelul salvat și se completează doar restul informațiilor;
- Transferuri între conturile proprii;
- Schimb valutar: clientul poate efectua operațiuni de schimb valutar pe sumele deținute în conturile sale.
-
Depozite
- Acum poți opta pentru constituirea de depozite la termen și / sau cu plata lunară pe o perioadă de 1, 3, 6, 9, 12 luni;
- Depozitele se pot efectua automat prin selectarea contului sursă pe care îl ai deschis la Credit Europe Bank.
-
Conturi
Prin intermediul aplicației monet pot fi efectuate următoarele operațiuni:
- Consultare conturi, solduri și informații referitoare la produsele deținute la Bancă;
- Generare istoric tranzacții pentru conturile curente deținute;
- Consultare extras de cont pentru conturile deținute la Bancă.
-
Suport / Asistență
- Informații curs de schimb;
- Informații generale sucursale și ATM (localizare); pentru accesarea acestei funcționalități trebuie să permiți aplicației să aibă access la locația ta;
- Serviciu mesagerie.
Recomandări de securitate pentru accesarea în siguranță a aplicației monet
Smartphone-urile au ajuns de neînlocuit! Le folosim deja pentru diverse activități, nu doar pentru efectuarea de apeluri. Aproape toată munca se face acum folosind smartphone-uri. Acum aproape totul se întâmplă cu ajutorul unui smartphone: operațiuni bancare, cumpărături online, poștă electronică, navigare pe internet, etc. Cei mai mulți dintre noi păstrăm o mare parte dintre datele importante sau personale pe telefonul mobil.
Din cauza creșterii numărului de aplicații descărcate, partajate sau instalate, aceste smartphone-uri devin din ce în ce mai vulnerabile la diferite tipuri de malware. În scopul prevenirii utilizării neautorizate a aplicației monet, îți recomandăm să implementezi măsurile de securitate de mai jos:
- Păstrează în siguranță elementele de securitate, scop în care va lua toate măsurile de precauție necesare pentru păstrarea confidențialității și securității acestora, pentru prevenirea fraudei și/sau a utilizării lor neautorizate/necorespunzătoare;
- Solicită blocarea accesului în aplicația monet (dacă suspectezi vreun risc legat de securitate) apelând Banca la +40750.202.000, disponibil 24h pe zi / 7 zile pe săptămână;
Respectă cel puțin următoarele standardele de securitate / bune practici privind securitatea dispozitivelor mobile:
- Descarcă monet doar din magazinele oficiale App Store și Google Play Store și foloseste pe telefon doar versiunile oficiale;
- Accesează aplicația monet numai de pe dispozitive mobile fără modificări ce pot afecta securitatea dispozitivului (de exemplu aplicația monet NU poate fi instalată pe dispozitive pe care s-a instalat un software care să permită eliminarea restricțiilor de securitate implicite ale dispozitivului);
- Nu înregistra, respectiv nu permite înregistrarea în dispozitivul utilizat (tabletă și / sau smartphone) a amprentei digitale a unei terțe persoane, atunci când ai optat pentru accesarea Serviciului și autorizarea operațiunilor prin intermediul amprentei digitale, sau după caz a recunoașterii faciale;
- Nu comunica nimănui metoda de deblocare a telefonului sau / ori codul de access;
- Schimbă periodic codul de access;
- Instalează un software Antivirus pentru a scana aplicațiile instalate pe dispozitivul mobil;
- Realizează toate actualizările solicitate atât pentru sistemul de operare, cât și pentru aplicații;
- Actualizează imediat aplicația monet atunci când sunt disponibile versiuni noi in Google Play (pentru Android) sau în Apple Store (pentru iOS), deoarece noile versiuni aduc îmbunătățiri și pot remedia erori sau vulnerabilități;
- Nu lăsa smartphone-ul nesupravegheat atunci când ești autentificat și se asigură-te că ecranul acestuia nu este vizibil persoanelor neautorizate atunci când desfasoara operațiuni confidențiale;
- Fii atent la deschiderea link-urilor pe care le primește prin SMS-uri sau e-mail-uri;
- Întotdeauna verifică permisiunile aplicațiilor pe care le descarci;
- Blochează conectarea automata la wi-fi și Bluetooth.