Actualizează-ți datele personale 100% online, simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie doar de: carte de identitate valabilă, telefon mobil sau orice alt dispozitiv (tableta, laptop sau desktop) cu cameră foto și acces la Internet și o adresă de email valabilă. Actualizarea datelor personale este un proces legal obligatoriu, iar neglijarea lui poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Credit Europe Bank.

Credit Europe Bank a încheiat anul fiscal 2015 cu un profit de 12 milioane euro înainte de impozitare

10 martie 2016

Rezultatele anului 2015 arată faptul că acesta a fost unul de succes pentru CEB România în mai multe privințe. Banca a avut o performanță financiară solidă, profitul net înainte de impozitare atingând un nivel satisfăcător de 12 milioane de euro, în timp ce indicatorul de solvabilitate a fost de peste 15%.

"În ciuda mediului dificil, în 2015, activitățile noastre de creditare corporate și IMM-uri au arătat o creștere considerabilă. Portfoliul de credite corporate și IMM a crescut cu mai mult de 50%, iar portofoliul total de credite a crescut cu peste 14%", a declarat Yakup Cil, CEO Credit Europe Bank România.

Pe segmentul de retail, activitatea cu carduri, prin produsul CardAvantaj a continuat să reprezinte principalul motor de creștere. Numărul total de carduri de credit a crescut cu 5%, iar rulajul aferent cardurilor de credit a crescut cu peste 8%.

În anul 2015, totalul depozitelor clienților a rămas stabil, la nivelul de 600 de milioane de euro, cu o bază de depozite bine diversificată. "Privind în perspectivă, suntem încrezători în capacitatea noastră de a continua această creștere profitabilă în 2016, dar și în viitorul mai îndepărtat. În acest an, obiectivul principal va continua să fie legat de activitățile de corporate și IMM și de cele cu carduri. Avem un obiectiv ambițios pentru 2016 și anume dorința de a crește portofoliul de credite cu peste 30%, cu precădere în zona corporate și IMM", a completat Yakup Cil.

Obiectivul în ceea ce privește cardurile este, de asemenea, ambițios. Astfel, se dorește creșterea numărului total de carduri de credit cu peste 10%, iar cifra de afaceri totală să fie de peste 15%. Pentru a atinge acest obiectiv, banca a lansat un nou produs la sfârșitul anului trecut, numit "Cardul Optimo". Acesta este o facilitate de credit de consum care oferă clienților până la 36 de rate lunare. Tot în acest an banca va introduce un alt produs inovator pentru consumatorii din România, care va fi primit cu mare interes de către clienți.

Un alt aspect pe care CEB Romania dorește să îl comunice este că, până în prezent, Grupul Credit Europe a finalizat oferirea de soluții pentru mai mult de 1.000 de credite pentru clienții cu credite CHF, într-un efort de a le prezenta acestora opțiuni rapide la dificultățile financiare pe care le întâmpină. Acestea sunt adaptate la capacitatea de plată curentă a clientului, evaluată de către bancă, în baza documentelor financiare furnizate băncii.

Din dorința de a înțelege mai bine nevoile clienților, din această perspectivă, banca a înființat, recent, o linie telefonică aferentă acestor probleme (+4021 406 50 60). Astfel, toți clienții cu credite CHF care au nevoie și care doresc să obțină o soluție adecvată vor avea posibilitatea să acceseze reprezentanții băncii mult mai ușor.


Despre Credit Europe Bank

În România, Credit Europe Bank asigură o gamă largă de produse și servicii pentru persoane fizice, IMM-uri și corporații, prin intermediul unei rețele alcătuite din 57 de sucursale, agenții și puncte de lucru, precum și prin canale alternative de distribuție: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet și Phone Banking.

Cea mai importantă contribuție a Credit Europe Bank la sectorul bancar din România este CardAvantaj, produs inovator pe piața din România la momentul lansării. CardAvantaj a fost lansat în 2003 ca un card de credit valabil doar pentru cumpărături într-un centru comercial, iar acum este un card de credit internațional emis sub licențe Mastercard și Visa. Pe parcursul anilor, CardAvantaj a rămas un produs pionier, introducând caracteristici unice și mecanisme promoționale inovatoare pentru piața din România. CardAvantaj este unul dintre produsele principale din segment în România. Rețeaua de parteneri include o gamă largă de magazine care oferă cele mai importante mărci internaționale și locale. CardAvantaj a fost distins cu premiul pentru cel mai bun card de credit din România în 2004, 2008 și 2009.

Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi accesând www.crediteurope.ro şi www.cardavantaj.ro.