Actualizează-ți datele personale 100% online, simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie doar de: carte de identitate valabilă, telefon mobil sau orice alt dispozitiv (tableta, laptop sau desktop) cu cameră foto și acces la Internet și o adresă de email valabilă. Actualizarea datelor personale este un proces legal obligatoriu, iar neglijarea lui poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Credit Europe Bank.

Credit Europe Bank România implementează funcția contactless în întreaga rețea de bancomate

28 februarie 2024

Credit Europe Bank continuă integrarea soluțiilor bancare digitale prin introducerea funcționalității contactless pentru toate bancomatele sale. Cu ajutorul acesteia, clienții Credit Europe Bank pot efectua tranzacții la bancomate cu o simplă atingere a cardului, telefonului, ceasului sau altui dispozitiv smart dotat cu tehnologie NFC, indiferent de banca emitentă a cardului. Această opțiune este ideală pentru plățile rapide și retragerile de numerar, constituind, totodată, o modalitate rapidă și convenabilă prin care clienții își pot efectua operațiunile bancare.

Credit Europe Bank oferă o experiență bancară modernă și simplificată prin intermediul bancomatelor sale. Pe lângă retragerea de numerar și interogarea soldului, care pot fi realizate facil cu ajutorul telefonului sau smartwatch-ului (cu cardul înrolat în Apple Pay, Google Pay etc.), clienții băncii se bucură de o gamă extinsă de opțiuni disponibile doar prin apropierea cardului fizic de cititorul contactless: depunerea de numerar, solicitarea unui extras de cont, în care sunt afișate ultimele 10 tranzacții ale cardului, plata ratelor pentru cardul de credit și transferuri către un alt cont.

„Suntem încântați de implementarea funcției contactless pentru bancomatele noastre, oferindu-le, astfel, clienților noștri o modalitate mai rapidă și mai convenabilă, totodată sigură, de a efectua tranzacții bancare”, a declarat Antar Turgay, Chief Retail Banking Officer al Credit Europe Bank România. „Această noutate din portofoliul Credit Europe Bank vine ca o completare a digitalizării serviciilor băncii, prin care dorim să îmbunătățim experiența bancară a clienților noștri.”

Tranzacțiile contactless la bancomate oferă numeroase avantaje de securitate, ceea ce face din acestea o opțiune convenabilă și mai sigură pentru clienți, având ca prim beneficiu reducerea contactului fizic și eliminând, astfel, riscul dispozitivelor de copiere a datelor.

 

Despre Credit Europe Bank România

În România, Credit Europe Bank asigură o gamă largă de produse și servicii către persoane fizice, IMM-uri și corporații. Credit Europe Bank a deschis un nou capitol spre digitalizare și tehnologizare, introducând Apple Pay și Google Pay, lansând monet, noua aplicație de mobile banking destinată tuturor clienților, dar și aplicația Avantaj SoftPOS, oferită comercianților. De asemenea, a fost relansat website-ul instituției și prezentate o nouă versiune a aplicației de mobil AVANTAJ2go și o nouă interfață a platformei de Internet Banking.

Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, Banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.

Mai multe informații despre produsele și serviciile băncii puteți găsi accesând www.crediteurope.ro și www.cardavantaj.ro.