Actualizează-ți datele personale 100% online, simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie doar de: carte de identitate valabilă, telefon mobil sau orice alt dispozitiv (tableta, laptop sau desktop) cu cameră foto și acces la Internet și o adresă de email valabilă. Actualizarea datelor personale este un proces legal obligatoriu, iar neglijarea lui poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Credit Europe Bank.

Credit Europe Bank N.V. Amsterdam Sucursala București devine Nexent Bank: O nouă eră în servicii bancare

28 aprilie 2025

Credit Europe Bank a anunțat astăzi schimbarea identității sale, devenind Nexent Bank. Această schimbare reflectă angajamentul băncii de a oferi servicii bancare moderne, transparente și centrate pe client, atât clienților corporativi, cât și persoanelor fizice. 

Evoluția de la Credit Europe Bank la Nexent Bank este o mișcare strategică de modernizare și îmbunătățire a serviciilor băncii. Noua identitate subliniază ceea ce banca a reprezentat întotdeauna: un partener specializat și receptiv în domeniul financiar , dedicat oferirii de soluții financiare inovatoare și orientate către client. Această schimbare nu va afecta relațiile existente sau experiența pe care clienții au ajuns să se bazeze. 

Tranziția la Nexent Bank este o necesitate strategică pentru o mai bună aliniere la peisajul de afaceri dinamic de astăzi. Noua identitate reflectă agilitatea băncii, ambiția digitală și mentalitatea orientată către client, concepute pentru a sprijini creșterea afacerii cu mai multă claritate și inovație. Profit de ocazie pentru a le mulțumi tuturor clienților noștri pentru încrederea acordată; așteptăm cu nerăbdare să îi servim și sub noua identitate - Nexent Bank”, a declarat Senol Aloglu, CEO al Credit Europe Bank N.V. 

Nexent Bank se va baza pe punctele forte ale Credit Europe Bank și pe produsele sale de succes, cu un nume mai clar și instrumente moderne, pe măsură. Suntem pregătiți pentru viitor și suntem la fel de dedicați ca întotdeauna să creștem împreună cu clienții noștri, cu corectitudine și transparență în centrul tuturor acțiunilor noastre”, a declarat Yakup Çil, Country Manager România. 

Pregătirile pentru rebranding sunt în curs, tranziția completă fiind așteptată în jurul jumătății anului 2025. Banca își va informa toți clienții și partenerii pe parcursul acestui proces, care este conceput pentru a fi transparent, fără niciun impact asupra produselor și serviciilor existente.

 

Despre Credit Europe Bank N.V. Amsterdam Sucursala București

În România, Credit Europe Bank oferă o gamă largă de produse și servicii pentru persoane fizice, IMM-uri și corporații. Credit Europe Bank a deschis un nou capitol în domeniul digitalizării și tehnologiei, introducând Apple Pay și Google Pay, lansând monet, noua aplicație de mobile banking pentru toți clienții, precum și aplicația Avantaj SoftPOS, pentru comercianți. Totodată, a fost relansat site-ul instituției, a fost lansată o nouă versiune a aplicației mobile AVANTAJ2go și a fost prezentată o nouă interfață a platformei de Internet Banking.

Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank N.V., banca este activă din 1993, când a funcționat sub numele de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (în 2000) și apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind numele de Credit Europe Bank (România) S.A.. Începând cu 1 ianuarie 2025, banca a devenit o sucursală a companiei-mamă olandeze, operând sub denumirea Credit Europe Bank N.V. Amsterdam Sucursala București, în urma unei fuziuni intragrup cu Credit Europe Bank N.V.

Mai multe informații despre produsele și serviciile băncii pot fi găsite pe www.crediteurope.ro și www.cardavantaj.ro.