Credit Europe Group a restructurat deja mai mult de 1000 dintre creditele clienților cu împrumuturi în franci elvețieni (CHF). Din acest total, 30% dintre credite au fost restructurate în anul 2015, ca urmare a eforturilor susținute întreprinse cu scopul de a oferi soluții rapide clienților aflați în dificultate financiară. Operațiunile de restructurare, care exclud orice fel de cost pentru client, au redus, în medie, obligațiile lunare de plată, cu 20%.
”Deservirea nevoilor clienților noștri începe întotdeauna cu o bună cunoștere a nevoilor lor. Cu cât le vom cunoaște mai bine, cu atât putem analiza mai bine potențiale alternative de satisfacere a acestora”, afirmă oficialii Credit Europe Group. ”Soluțiile oferite sunt de fiecare dată în linie cu capacitatea actuală de plată a clienților, capacitate evaluată de către instituția noastră pe baza documentelor puse la dispoziție de către clienți”.
Din dorința de a înțelege cât mai bine nevoile clienților din această perspectivă, a fost înființat, de curând, un HOTLINE (+4021. 406. 50. 60) dedicat. Aici, clienții cu credite denominate în franci elvețieni (CHF), care au nevoie și doresc să acceseze soluții customizate (dedicate), vor putea să beneficieze mai ușor de un canal de comunicare cu reprezentanții instituției.
Prin accesarea acestui hotline dedicat, clienții pot începe discuții și analiza alternative potențiale de rezolvare a nevoilor lor. ”Analizăm situația fiecărui client în parte și identificăm, în măsura posibilităților, soluții personalizate cât mai bune, pentru fiecare caz în parte”, comentează oficialii Credit Europe Group.
Din cauza efectelor adverse generate de evoluția cursului de schimb CHF-RON, Credit Europe Group a pus deja în aplicare o serie de măsuri de preîntâmpinare a dificultăților financiare traversate de client, acestea incluzând reducerea nivelului dobânzii și perioada de grație la plata principalului.
”Instituția noastră este pe deplin angajată ca, împreună cu clienții noștri, să găsească soluții adecvate pentru fiecare situație individuală în parte, în așa fel încât, dificultățile financiare ale acestora să fie ușurate și să poată beneficia în continuare de proprietățile lor”, au conchis oficialii Credit Europe Group.
Despre Credit Europe Bank
În România, Credit Europe Bank asigură o gamă largă de produse și servicii pentru persoane fizice, IMM-uri și corporații, prin intermediul unei rețele alcătuite din 57 de sucursale, agenții și puncte de lucru, precum și prin canale alternative de distribuție: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet și Phone Banking.
Cea mai importantă contribuție a Credit Europe Bank la sectorul bancar din România este CardAvantaj, produs inovator pe piața din România la momentul lansării. CardAvantaj a fost lansat în 2003 ca un card de credit valabil doar pentru cumpărături într-un centru comercial, iar acum este un card de credit internațional emis sub licențe Mastercard și Visa. Pe parcursul anilor, CardAvantaj a rămas un produs pionier, introducând caracteristici unice și mecanisme promoționale inovatoare pentru piața din România. CardAvantaj este unul dintre produsele principale din segment în România. Rețeaua de parteneri include o gamă largă de magazine care oferă cele mai importante mărci internaționale și locale. CardAvantaj a fost distins cu premiul pentru cel mai bun card de credit din România în 2004, 2008 și 2009.
Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi accesând www.crediteurope.ro şi www.cardavantaj.ro.