Actualizează-ți datele personale 100% online, simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie doar de: carte de identitate valabilă, telefon mobil sau orice alt dispozitiv (tableta, laptop sau desktop) cu cameră foto și acces la Internet și o adresă de email valabilă. Actualizarea datelor personale este un proces legal obligatoriu, iar neglijarea lui poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Credit Europe Bank.

Credit Europe Bank România continuă parcursul de digitalizare prin implementarea unei soluții online de actualizare a datelor clienților

13 februarie 2024

Credit Europe Bank anunță lansarea unui nou serviciu care va simplifica și mai mult relația dintre bancă și clienții săi persoane fizice. Începând de astăzi, aceștia își pot actualiza datele personale în siguranță, complet electronic, prin platforma online a băncii, de oriunde, fără a mai fi nevoiți să se deplaseze în sucursale. Noul serviciu este accesibil atât printr-un calculator, cât și prin dispozitive mobile și poate fi accesat prin website-ul Credit Europe Bank. Procesul de actualizare a datelor se realizează simplu și ușor, în mai puțin de 10 minute.

„Suntem dedicați îmbunătățirii experienței clienților noștri și adaptării serviciilor noastre la cerințele din ce în ce mai dinamice ale industriei și ale utilizatorilor, iar actualizarea datelor online este un pas important în acest sens. Suntem convinși că această opțiune va aduce un plus de eficiență și confort în relația cu clienții noștri, fiind eliminat un drum în plus”, a declarat Yakup Cil, Chief Executive Officer Credit Europe Bank România.

Pentru a-și putea actualiza datele online, clienților Credit Europe Bank le este necesar doar actul de identitate și accesul la o cameră web sau la cea a telefonului și un număr de telefon mobil emis în România. Aceasta este o procedură legală care trebuie realizată periodic și poate fi inițiată atât de către bancă, cât și de clienți, care vor fi atenționați din timp cu privire la necesitatea actualizării datelor.


Despre Credit Europe Bank România

În România, Credit Europe Bank asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii. Credit Europe Bank a deschis un nou capitol spre digitalizare și tehnologizare, introducând Apple Pay și Google Pay, lansând monet, noua aplicație de mobile banking destinată tuturor clienților, dar și aplicația Avantaj SoftPOS, oferită comercianților. De asemenea, a fost relansat website-ul instituției și prezentate o nouă versiune a aplicației de mobil AVANTAJ2go și o nouă interfață a platformei de Internet Banking.

Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, Banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.

Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi accesând www.crediteurope.ro şi www.cardavantaj.ro.