Actualizează-ți datele personale 100% online, simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie doar de: carte de identitate valabilă, telefon mobil sau orice alt dispozitiv (tableta, laptop sau desktop) cu cameră foto și acces la Internet și o adresă de email valabilă. Actualizarea datelor personale este un proces legal obligatoriu, iar neglijarea lui poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Credit Europe Bank.

Credit Europe Bank România a încheiat anul financiar 2016 cu un profit brut de 8 milioane Euro

16 martie 2017

Rezultatele obținute arată că, pentru CEB România, 2016 a fost un an de succese pe mai multe planuri. Banca a avut performanțe financiare solide, profitul său brut atingând un nivel satisfăcător de 8 milioane de Euro, cu o rată de solvabilitate de peste 18%.

"Pe segmentul retail, sub brandul CardAvantaj, cardurile de credit au continuat să fie principalul motor de creștere. Numărul acestora a crescut cu 50%, iar cifra totală de afaceri în această zonă a crescut cu 15% comparativ cu 2015" a declarat Yakup Cil, CEO al Credit Europe Bank Romania.

În privința cardurilor, ținta pentru 2017 este la fel de ambițioasă, banca dorindu-și o creștere a vânzărilor cu 20% și o cifră de afaceri cu peste 15% mai mare față de anul trecut. Pentru atingerea acestui scop, la sfârșitul lui 2016, banca a lansat un nou produs, denumit "Ferrari Card". Prin introducerea acestui card, Credit Europe Bank acoperă acum întregul segment de carduri (CardAvantaj, Optimo Card, Ferrari Card).

În 2016, depozitele totale ale clienților au crescut cu 18%, apropiindu-se de nivelul de 700 milioane de Euro și asigurând, de asemenea, o bază bine diversificată.

"Privind în perspectivă, suntem încrezători în capacitatea noastră de a ne continua creșterea profitabilă atât în 2017, cât și dincolo de acest an. Principalele noastre preocupări vor fi și în 2017 creșterea segmentului de carduri, precum și activitățile de creditare a firmelor mari și a IMM-urilor", a completat Yakup Cil.


Despre Credit Europe Bank

În România, Credit Europe Bank oferă un număr mare de produse și servicii pentru persoane fizice, IMM-uri și firme mari, prin cele 59 de sucursale, agenții și puncte de lucru, precum și prin canale alternative de distribuție de tipul ATM-urilor, POS-urilor, Internet Banking și Phone Banking.

În 2016, Credit Europe Bank (Romania) S.A. a împlinit 23 de ani de existență pe piața locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca este activă din 1993, când funcționa sub denumirea Banca de Credit Comercial si Industrial, devenind ulterior Finansbank (2000), și mai apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind numele Credit Europe Bank Romania.

Mai multe informații despre produsele și serviciile băncii sunt disponibile accesând www.crediteurope.ro și www.cardavantaj.ro.