Termenii și condițiile de utilizare a aplicației Avantaj SoftPOS
CREDIT EUROPE BANK (Romania) S.A., cu sediul in Municipiul Bucuresti, Sector 6, Bulevardul Timisoara, nr 26Z, Cladirea Anchor Plaza, adresa de e-mail: office@crediteurope.ro, cod unic de inregistrare fiscala RO4315966, inregistrata la Registrul Comertului cu nr J40/18074/1993 si in Registrul Bancar sub numarul RBPJR- 40-018/18.02.1999 (“Banca”/ “Credit Europe Bank”), ofera cu titlu gratuit persoanelor fizice care au implinit varsta de 18 ani si persoanelor juridice, in calitatea lor de clienti ai Credit Europe Bank, posibilitatea de a utiliza Aplicatia Avantaj SoftPOS pentru incasarea produselor si serviciilor comercializate de catre compania care a incheiat cu Banca un contract de folosire a Aplicatiei Avantaj SoftPOS.
Mai multe informatii despre Aplicatia Avantaj SoftPOS puteti afla consultand website-ul oficial al Bancii: www.crediteurope.ro.
Va rugam sa cititi cu atentie prezentii Termeni si conditii aplicabili procesului de inregistrare si utilizare a Aplicatiei Avantaj SoftPOS (“Termenii”) care va sunt comunicati de Credit Europe Bank la initierea acestui proces. Totodata, Credit Europe Bank va pune la dispozitie Termenii in vigoare in oricare din sucursalele, agentiile si punctele sale de vanzare sau in aplicatia Avantaj SoftPOS. Puteti solicita Bancii oricand pe durata relatiei de afaceri sa va comunice Termenii in vigoare la acel moment.
Daca in orice moment dupa ce ati activat aplicatia Avantaj SoftPOS nu mai sunteti de acord cu Termenii aplicabili, va rugam sa dezinstalati aplicatia de pe dispozitivul dumneavoastra.
Prin descarcarea si inregistrarea in aplicatie confirmati ca aveti varsta de 18 ani impliniti si ca nu v-a fost interzis dreptul de a utiliza un serviciu de genul celui oferit de Aplicatia Avantaj SoftPOS.
Dand click pe butonul „ACCEPT”, va exprimati acordul pentru utilizarea Avantaj SoftPOS in conditiile mentionate in prezentii termeni.
Daca nu sunteti de acord cu oricare dintre prevederile termenilor, va rugam nu accesati, navigati sau utilizati aplicatia, si nici software-ul, serviciile, informatiile, materialele sau alte asemenea cuprinse in aplicatie.
Pentru a putea folosi Aplicatia Avantaj SoftPOS si pentru a putea beneficia de serviciile oferite in cadrul aplicatiei, este necesar sa fiti desemnat utilizator de catre enitatea juridica care are semnat un Contract de folosire a Aplicatiei Avantaj SoftPOS cu Banca, numita in continuare “Client”.
Termenii stabilesc modul in care se pot accepta plati cu cardurile emise sub sigla VISA, Mastercard si Maestro, in Aplicatia Avantaj SoftPOS, prin tehnologia NFC (Near Field Communication).
Termenii se completeaza cu:
- Conditiile Generale de Afaceri ale Credit Europe Bank (Romania) S.A aplicabile Persoanelor Juridice si Persoanelor fizice (denumite in continuare „CGA”) disponibile pe site-ul bancii - www.crediteurope.ro;
- Regulamentele oficiale, pentru acceptarea la plata a cardurilor, ale Organizatiilor internationale de plata cu carduri, VISA, Mastercard, Maestro;
- Contractul de acceptare carduri la plata prin Aplicatia Avantaj SoftPOS (denumit in continuare „Contract Aplicatie Avantaj SoftPOS”).
Banca depune toate eforturile impotriva utilizarii necorespunzatoare a acestei aplicatii si facilitatilor acesteia. Banca va monitoriza modul de utilizare a aplicatiei pentru a se asigura ca aceasta corespunde prezentilor Termeni si ca serviciile nu sunt folosite intr-un mod abuziv.
1. Inregistrarea si identificarea utilizatorului
Aplicatia Avantaj SoftPOS este o aplicatie informatica securizata, accesibila prin intermediul telefonului mobil cu conexiune la Internet. Aplicatia poate fi utilizata pe sistemul de operare Android. Este necesar sa fie instalata din magazinul Google Play Store. Taxele percepute de furnizorul de internet sau de dispozitiv sunt acoperite de Utilizator.
Pentru inregistrarea in Aplicatia Avantaj SoftPOS, este necesar ca Utilizatorul sa fie desemnat de catre Client, prin cererea de utilizare a Aplicatiei Avantaj SoftPOS, anexa la contractul de utilizare a Aplicatiei Avantaj SoftPOS. Inregistrarea in aplicatie se realizeaza prin introducerea in mod obligatoriu a urmatoarelor informatii trimise de catre Banca:
- codul de identificare Client (se va trimite pe e-mail catre Client)
- codul de identificare terminal (se va trimite pe e-mail catre Client)
- codul de identificare utilizator (se va trimite prin SMS la numarul de telefon al Utilizatorului indicat la semnarea contractului de utilizare a Aplicatiei Avantaj SoftPOS si a anexelor acestuia).
2. Autentificarea utilizatorului si accesarea aplicatiei Avantaj SoftPOS
Aplicatia poate fi utilizata doar daca telefonul este securizat prin parola, amprenta sau o alta metoda de securizare oferita de telefon. La fiecare accesare a aplicatiei se verifica daca exista o securizare a telefonului.
Utilizatorul intelege ca aplicatia va fi folosita pentru acceptarea de tranzactii cu carduri bancare pentru efectuarea operatiunilor de stornare a sumelor tranzactionate si/sau pentru vizualizarea istoricului tranzactiilor.
incasarea sumelor se va realiza in contul curent al Clientului deschis la Banca, mentionat in Contractul pentru Aplicatia Avantaj SoftPOS.
Utilizatorul este de acord si intelege ca este responsabil(a) pentru pastrarea confidentialitatii Datelor de conectare asociate utilizarii Aplicatiei Avantaj SoftPOS si pentru luarea tuturor masurilor rezonabile pentru pastrarea confidentialitatii acestor informatii.
Utilizatorul se obliga sa notifice Banca imediat, fara intarzieri nejustificate, atunci cand sesizeaza lipsa, furtul, insusirea ilegala sau utilizarea neautorizata a Datelor de conectare, precum si a tabletei si/sau a telefonului mobil pe care le/il utilizeaza pentru accesarea Aplicatiei Avantaj SoftPOS. De asemenea, se obliga sa notifice Banca imediat, fara intarzieri nejustificate, in acelasi mod, cu privire la orice alta incalcare a securitatii in legatura cu Serviciul despre care are cunostinta.
Utilizatorul declara ca i-a fost comunicat faptul ca Banca poate suspenda utilizarea Datelor de conectare sau a Contului in cazurile in care suspecteaza compromiterea securitatii acestora sau existenta unei utilizari neautorizate sau frauduloase. Banca va informa Clientul in prealabil sau, daca acest lucru nu este posibil, imediat dupa suspendarea utilizarii datelor de conectare sau a Contului, specificand motivele suspendarii, cu exceptia situatiei in care furnizarea acestor informatii ar putea compromite masurile rezonabile de securitate sau in cazul in care acest fapt nu este permis de lege. Datele de conectare sau contul Utilizatorului vor fi reactivate in cel mai scurt timp posibil dupa eliminarea motivelor care au determinat suspendarea initiala.
De asemenea, Banca are dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului la aplicatie in cazul oricaror proceduri legale, investigatii sau litigii in curs legate de tranzactiile Utilizatorului.
3. Funcționalitatile aplicatiei Avantaj SoftPOS
Actualele functionalitati disponibile in Aplicatia Avantaj SoftPOS sunt prezentate detaliat in Manualul de utilizare disponibil aici.
Utilizatorul se obliga sa consulte si sa isi insuseasca informatiile prevazute in Manualul de utilizare al Aplicatiei Avantaj SoftPOS.
Prin utilizarea Aplicatiei Avantaj SoftPOS, Utilizatorul va putea efectua operatiuni financiare, precum, dar fara a se limita la:
- acceptarea de plati cu cardurile contactless emise sub sigla VISA, Mastercard, Maestro;
- stornarea tranzactiilor;
- vizualizarea istoricului de tranzactii, cu filtru de cautare tranzactii.
Banca poate completa actualele functionalitati cu altele noi care vor fi comunicate in Manualul de utilizare. Serviciile suplimentare puse la dispozitie in aplicatie vor fi supuse acelorasi termeni si conditii cuprinse in prezentul document, cu exceptia situatiei in care aceste servicii nu vor beneficia de conditii distincte de utilizare.
4. Declaratii si garantii
La momentul inregistrarii in vederea utilizarii Aplicatiei Avantaj SoftPOS, Utilizatorul declara si garanteaza urmatoarele:
- ca are dreptul, ca urmare a autorizarii de catre Client si capacitatea deplina de exercitiu in vederea accesarii si utilizarii aplicatiei;
- ca numarul de telefon declarat este alocat de un operator de telefonie mobila din Romania;
- ca nu comunica parola de deblocare a telefonului unei terte persoane. Este exclusiv responsabil pentru mentinerea confidentialitatii si pastrarea in siguranta a datelor introduse in Aplicatia Avantaj SoftPOS si a parolei de deblocare a telefonului. Mai mult, este responsabil pentru activitatile de orice natura ce au loc in contul inregistrat in aplicatie;
- are obligatia sa anunte imediat Banca de orice utilizare neautorizata a contului sau de orice incalcare a securitatii contului de care devine constient sau pe care in mod rezonabil ar trebui sa o suspecteze. Cu toate acestea, indiferent de aceasta notificare, Banca nu va raspunde pentru pierderile suportate ca urmare a utilizarii neautorizate a contului. (indiferent daca o astfel de utilizare se produce cu sau fara cunostinta Utilizatorului);
- sa nu comunice unor terte persoane codul OTP primit pe numarul de telefon;
- se obliga sa anunte Banca imediat in cazul lipsei, pierderii sau furtului telefonului mobil pe care este instalata Aplicatia Avantaj SoftPOS;
- ca nu utilizeaze in mod abuziv functionalitatea Aplicatiei Avantaj SoftPOS;
- sa dezinstaleze aplicatia in cazul in care telefonul mobil nu-i va mai apartine sau nu va mai fi utilizat;
- ca nu va falsifica sau oferi informatii eronate despre identitatea sau intentiile in legatura cu orice ar avea legatura cu aplicatia;
- ca nu va transmite, distribui sau oferi orice informatii sau materiale care sunt in tot, sau in parte ilegale, false, frauduloase sau inadecvate, ofensatoare sau care incalca ordinea publica si bunele moravuri;
- ca va asigura si mentine securitatea fizica si logica a telefonului, conform recomandarilor producatorului si a bunelor practici;
- sa actualizeze sistemul de operare conform recomandarilor producatorului si sa utilizeze doar versiunile oficiale ale sistemului de operare furnizat de producator;
- sa nu inhibe protectiile de securitate a sistemelor de operare recomandate de producatorul de telefoane mobile;
- ca va instala Aplicatia Avantaj SoftPOS doar din magazinul Google Play Store;
- sa nu instaleaze aplicatii din surse neoficiale, acestea putand compromite securitatea aplicatiei;
- sa se asigure ca orice date introduse in aplicatie sunt corecte si complete;
- ca nu va incalca orice drept prevazut prin lege, drepturi de proprietate, drepturi intangibile, dreptul privind confidentialitatea sau datele cu caracter personal ale altor persoane;
- ca nu va utiliza continutul aplicatiei pentru a revinde, distribui sau folosi serviciile oferite;
- confirma ca a citit prezentii Termeni, ca este de acord cu acestia, in vederea utilizarii aplicatiei;
- prin utilizarea aplicatiei nu va incalca nicio lege sau regulament al tarii in care domiciliaza, fiind singurul responsabil pentru respectarea tuturor legilor si regulamentelor locale aplicabile.
5. Incetarea sau modificarea aplicatiei Avantaj SoftPOS
Incetarea utilizarii Aplicatiei Avantaj SoftPOS poate interveni in urmatoarele situatii:
a) la la initiativa Utilizatorului, prin inchiderea contului si dezinstalarea aplicatiei de pe dispozitivul acestuia.
b) la solicitarea Clientului care a semnat Contractul de utilizare a Aplicatiei Avantaj SoftPOS.
c) din initiativa Bancii, daca:
- se constata ca Utilizatorul nu respecta prezentii Termeni si/sau regulile unei conduite adecvate si care pot aduce prejudicii de orice natura Bancii;
- incalca orice obligatie care ii revine in temeiul acestor termeni;
- exista motive rezonabile sa se suspecteze ca utilizatorul ar putea fi implicat in orice activitate frauduloasa, de spalare de bani, finantare a terorismului sau alte activitati infractionale, activitate care are drept rezultat riscul de credit sau frauda sau din motive de securitate justificate
d) cand inceteaza relatia de afaceri intre Client si Banca.
De asemenea, Banca poate suspenda sau modifica Aplicatia Avantaj SoftPOS imediat, atunci cand aceasta necesita lucrari de reparatii sau intretinere sau cand exista un motiv de suspiciune. Banca poate, fara a fi insa obligata, sa adauge periodic functii noi prin Aplicatia Avantaj SoftPOS.
Banca poate sa modifice oricand acesti Termeni, publicand Termenii modificati in Aplicatia Avantaj SoftPOS. In acest caz utilizatorii vor fi notificati prin intermediul aplicatiei si/sau prin alta metoda de comunicare utilizand datele de contact care se regasesc in evidentele bancii.
Modificarile termenilor intra in vigoare de la momentul notificarii sau, dupa caz, de la data indicata in notificare ca fiind cea de la care se modifica acesti Termeni. In cazul in care Utilizatorul nu va fi de acord cu Termenii revizuiti, va putea denunta prezentii Termeni si dezinstala Aplicatia Avantaj SoftPOS, cu efect imediat.
6. Proprietatea intelectuala
Drepturile de proprietate intelectuala se refera la orice drepturi legate direct sau indirect de servicii, continut de aplicatii, tehnologie, grafica, logo-uri, drepturi privind baze de date, marci comerciale, drepturi de nume, modele de utilitate si drepturi de proiectare, brevete si toate celelalte drepturi de autor.
Nici o lucrare nu poate fi utilizata sau copiata fara acordul scris prealabil al Bancii.
Utilizatorul declara in mod expres ca a luat la cunostinta de faptul ca toata creatia grafica, continutul aplicatiei accesate, precum si software-ul folosit se afla sub un drept de proprietate, fiind protejate de legile privind dreptul de proprietate intelectuala, industriala si alte legi aplicabile.
Utilizatorul se obliga sa nu reproduca, sa nu copieze, sa nu vanda sau sa exploateze serviciile, informatiile si/sau materialele audio-video la care are acces ca urmare a utilizarii acestei aplicatii, in parte sau complet.
Utilizatorului ii este interzisa modificarea, copierea, inchirierea, cedarea, imprumutul, vanzarea, distributia sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite in cadrul aplicatiei.
Toate drepturile privind continutul generat si introdus in aplicatie de catre Utilizator vor ramane in continuare in sarcina Utilizatorului. Un astfel de continut introdus de catre Utilizator poate fi sters prin dezinstalarea aplicatiei.
7. Raspundere
Raspunderea Bancii a fost stabilita in Contractul pentru Aplicatia Avantaj SoftPOS.
Utilizatorul va fi singurul responsabil pentru indeplinirea tuturor obligatiilor utilizatorului, daca acest lucru este impus de lege sau de Contractul pentru Aplicatia Avantaj SoftPOS referitor la prelucrarea tranzactiilor.
Utilizatorul este responsabil pentru utilizarea aplicatiei. Banca nu poate fi tinuta responsabila pentru efectele generate de utilizarea aplicatiei de catre utilizator sau terti, de costurile generate de utilizarea aplicatiei sau de accesul tertilor la anumite informatii personale si/sau confidentiale sau a datelor cu caracter personal prin intermediul aplicatiei. Pentru limitarea unor potentiale prejudicii aduse de utilizarea aplicatiei de catre terti, Banca recomanda Utilizatorului sa nu instraineze/imprumute telefonul, sa nu divulge metoda de deblocare a dispozitivului altor persoane.
Banca nu poate controla sistemul de operare al telefonului folosit de catre Utilizator. Astfel Banca nu este responsabila in niciun fel de prejudicii cauzate telefonului mobil, incluzand dar fara a se limita la orice bresa de securitate cauzate de virusi, erori, inselaciuni, falsificare, omitere, intrerupere, defectiune, intarziere in operatiuni sau transmisiuni, linii computerizate sau cadere a retelei sau orice alta defectiune tehnica produsa.
De asemenea, Banca nu va fi responsabila pentru:
a) nicio pierdere sau dauna (morala sau patrimoniala) datorata nerespectarii prezentilor Termeni;
b) orice pierdere sau corupere a continutului sau a altor date ale Utilizatorului, daca pierderea sau coruperea respectiva nu este cauzata de catre Banca sau nu se afla sub controlul Bancii in limitele rezonabilului.
De asemenea, Banca nu raspunde fata de Utilizator si/sau fata de terte parti pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fara a se limita la pierderi de profit, castiguri nerealizate si/sau nefructificarea unor oportunitati de afaceri sau orice alte pierderi similare suferite de dumneavoastra ca urmare a lipsei de folosinta a aplicatiei si a serviciilor.
8. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal utilizate in cadrul aplicatiei se vor prelucra cu respectarea legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal, Clientul si Banca avand fiecare calitatea de operator independent. Datele cu caracter personal se prelucreaza pe toata perioada contractului, respectiv pana la incetarea acestuia si a oricaror anexe si a oricaror documente conexe in scopul derularii contractului si indeplinirii obligatiilor aferente, precum si in vederea indeplinirii unor obligatii legale, potrivit cadrului normativ aplicabil si in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE si a legislatiei nationale in materie. Referitor la prelucrarea datelor de catre Utilizator, acesta respecta prevederile legislatiei privind protectia datelor si masurile comunicate de catre Client, le prelucreaza doar la solicitarea de catre utilizatorul de card Mastercard, Visa si Maestro si se asigura ca le sterge imediat dupa folosirea acestora.
9. Legea aplicabila
Prezentii Termeni sunt redactati in limba romana, relatia contractuala derivata din acestea este guvernata si interpretata conform legislatiei din Romania si atat Utilizatorul cat si Banca se supun jurisdictiei instantelor judecatoresti din Romania.
in cazul aparitiei unui conflict/neintelegeri legat/e de utilizarea aplicatiei, partile vor depune eforturi pentru solutionarea conflictului respectiv pe cale amiabila, negocierile in acest sens fiind guvernate de buna credinta.
Orice litigiu care rezulta din sau in legatura cu acesti termeni va fi solutionat in cele din urma de instantele competente din municipiul Bucuresti.
10. Asistenta
Daca aveti orice problema legata de functionarea Aplicatiei Avantaj SoftPOS, ne puteti contacta la adresa de email helpdesk.pos@crediteurope.ro sau la numarul de telefon: 021.406.50.50 Apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila, suport 24/7.
11. Forta majora si cazul fortuit
Banca nu raspunde pentru consecintele decurgand din intreruperea activitatii pentru cazuri fortuite sau de forta majora, astfel cum sunt acestea definite in art. 1.351 din Codul Civil (prin cazuri fortuite sau cazuri de forta majora partile inteleg, incluzand dar fara a se limita la acestea conflicte internationale, actiuni violente sau armate, revolte, masuri luate de orice guvern /autoritate locala sau internationala, organizatie regionala sau internationala sau de catre orice banca centrala, conflicte de munca ale unor terte parti ale caror servicii sunt folosite de Banca, boicoturi, pene de curent sau caderea liniilor de comunicatie sau a echipamentului Bancii, sau ale unor terte parti ale caror servicii sunt folosite de catre Banca). In astfel de situatii, Banca va avea dreptul sa ia acele masuri necesare in mod rezonabil pentru a diminua efectele negative pe care astfel de cazuri le pot avea fata de Client/Utilizator.
Banca nu este raspunzatoare fata de Utilizator pentru neindeplinirea oricarei obligatii in caz de forta majora/caz fortuit si in general in cazul unui eveniment care este dincolo de controlul sau, cat si pentru operarea si conexiunea altor retele nationale sau straine si pentru activitatile si actiunile lor in general.