Ce este aplicația CEB-mTOKEN
Curs valutar
Simbol | BNR | Cumpărare | Vânzare |
---|---|---|---|
EUR | 4,9762 | 4,9100 | 5,0200 |
USD | 4,7170 | 4,6600 | 4,7800 |
GBP | 5,9713 | 5,8900 | 6,0500 |
CHF | 5,3244 | 5,2800 | 5,4000 |
SEK | 0,4290 | 0,3950 | 0,4490 |
100 JPY | 3,0277 | 2,9900 | 3,1500 |
* Cursuri valutare cont curent
Află mai multePersoană fizică | O lună* | 3 luni |
---|---|---|
EUR | 0,60% | 1,00% |
RON | 5,75% | 6,75% |
Index | Ultima actualizare | Rată |
---|---|---|
EURIBOR 12 LUNI | 20.11.2024 | 2.44800% |
EURIBOR 6 LUNI | 20.11.2024 | 2.74300% |
IRCC | 01.10.2024 | 5.99000% |
ROBOR 3 LUNI | 20.11.2024 | 5.59000% |
ROBOR 6 LUNI | 20.11.2024 | 5.63000% |
SARON 1MC+M1 | 20.11.2024 | 0.89460% |
SARON 3MC+M3 | 20.11.2024 | 0.05980% |
SARON 3MC+M6 | 20.11.2024 | 0.13080% |
Ce este CEB-mTOKEN?
Aplicația CEB-mTOKEN te ajută să te autentifici, să efectuezi plăți și operațiuni bancare în siguranță, de oriunde, prin intermediul serviciului de Internet Banking Credit Europe Net.
Descarcă și instalează gratuit aplicația CEB-mTOKEN din App Store sau Google Play de pe telefonul tău, pentru a te putea autentifica și autoriza tranzacții în serviciul de Internet Banking al Credit Europe Bank Romania.
- Dacă utilizezi deja Credit Europe Net urmează pașii descriși aici pentru a activa aplicația CEB-mTOKEN pe dispozitivul tău mobil.
- Dacă ești client nou și ești la prima autentificare în Credit Europe NET urmează pasii descriși aici pentru a activa aplicația CEB-mTOKEN pe dispozitivul tău mobil.
Credit Europe Net Suport
În cazul în care te confrunți cu dificultăți în instalarea aplicației CEB-mTOKEN sau nu poți utiliza corespunzător serviciul de Internet Banking Credit Europe Net, te rugăm să apelezi serviciul Credit Europe Net Suport la:
- 0750.202.000 (apelabil din orice rețea)
- 0801.004.444 (apelabil din Telekom)
Operatorii din call center îți stau la dispoziție non stop pentru a te consilia.
Intrebări frecvente
-
Care sunt datele necesare pentru a activa aplicația CEB-mTOKEN?
Activarea aplicației CEB-mTOKEN se face folosind cele două coduri de autentificare primite prin SMS și e-mail, la numărul de telefon și adresa de e-mail declarate în relația cu banca.
-
Codurile primite inițial prin sms și e-mail expiră?
Codurile expiră în 24 de ore de la data primirii acestora.
-
Ce fac dacă nu mai am codurile primite pentru activarea CEB-mTOKEN?
Poți contacta serviciul Credit Europe Net Suport la tel.: 0801.004.444 (număr apelabil din rețeaua Telekom Romania) sau 0750.202.000 (număr apelabil din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă, inclusiv internațional).
-
Pentru ce sisteme de operare este disponibilă aplicația CEB-mTOKEN?
Aplicația poate fi instalată pe smartphone-uri cu sistem de operare Android și iOS.
-
Trebuie să ai un contract încheiat pentru a putea activa CEB-mTOKEN?
Da, pentru a primi datele de activare ale aplicației CEB-mTOKEN, trebuie să ai încheiat cu Credit Europe Bank un contract de furnizare a serviciului de Internet Banking.
-
Pot folosi simultan pentru autentificarea în Internet Banking sau pentru autorizarea tranzacțiilor aplicația pentru mobil CEB-mTOKEN și token-ul hardware?
Nu. Poți utiliza doar una dintre metodele de autentificare și autorizare pentru Internet Banking.
-
Este sigură aplicația CEB-MTOKEN?
Da, aplicația este sigură. Îți setezi încă de la activare un PIN pe care îl știi doar tu și te autentifici de fiecare dată cu acest PIN când vrei să generezi un cod pentru logare în Internet Banking sau pentru autorizarea unei tranzacții din Internet Banking. Siguranța informațiilor tale financiare este o prioritate pentru Credit Europe Bank.
-
Ce fac dacă mi-a fost furat/am pierdut telefonul pe care aveam instalată aplicația?
Te rugăm să contactezi de urgență serviciul Credit Europe Net Suport la tel.: 0801.004.444 (număr apelabil din rețeaua Telekom Romania) sau 0750.202.000 (număr apelabil din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă, inclusiv internațional).
-
Pot instala pe telefonul meu două aplicații CEB-mTOKEN pentru doi utilizatori diferiți de Internet Banking de la Credit Europe Bank?
Nu, pe un telefon mobil poate fi instalată o singură aplicație pentru un singur utilizator de Internet Banking.
-
În ce limbă este disponibilă aplicația CEB-mTOKEN?
Aplicația este disponibilă în limba română și în limba engleză. Ai opțiunea să selectezi limba de afișare a aplicației, accesând meniul Setări -> submeniul Alege limba.