Actualizează-ți datele personale 100% online, simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie doar de: carte de identitate valabilă, telefon mobil sau orice alt dispozitiv (tableta, laptop sau desktop) cu cameră foto și acces la Internet și o adresă de email valabilă. Actualizarea datelor personale este un proces legal obligatoriu, iar neglijarea lui poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Credit Europe Bank.

Call center agent - Customer Service

Informații despre locul de muncă

Tip contract
Perioadă nedeterminată
Nivel carieră
Entry level

Calificări cheie:

  • găsești subiect de vorba cu orice persoană din jur, dai dovadă de amabilitate și răbdarea de a asculta pe oricine?
  • te uiți la filme în engleză fără subtitrare?
  • emani o energie ce-i inspiră pe cei din jur și le aduce zâmbetul pe buze?
  • Microsoft Office este “biroul” tău preferat?


Cerințe suplimentare:

  • esti un team-player?
  • știi cum să îți gestionezi eficient timpul și poți lua decizii rapid?

 

Ce vei face:

  • vei discuta cu clienții și le vei fi de ajutor în rezolvarea cererilor acestora;
  • vei invăța cum funcționeaza produsele/serviciile bancare;
  • vei folosi în jur de 15 aplicații bancare în sprijinul clienților dar și al colegilor;

Deoarece suntem alături de clienții noștri non-stop, echipa noastra lucreaza in 5 schimburi cu o jumatate de ora pauza de masa (6:30-15:00, 9:00-17:30, 11:30-20:00, 13:30-22:00, 22:00-6:30) de luni până duminică. In fiecare saptamana se respecta cele 2 zile libere. Nu avem niciodată mai mult de 3 ture de noapte succesive și programul se stabilește lunar încercând să satisfacem toate nevoile colegilor.

Vreau să lucrez la Credit Europe Bank